Aman Careers משרות מערכות מידע ניהול פרויקט מנהל/ת פרויקט מערכת Omni Channel Contact Center בענן

מנהל/ת פרויקט מערכת Omni Channel Contact Center בענן

שפלה

מה התפקיד שלך יכלול?

לענף רב ערוציות וקולבורציה מחפשים מנהל/ת פרויקט מערכת Omni Channel Contact Center בענן

התפקיד כולל ניהול פרויקט טכנולוגי בחברה פיננסית גדולה, הובלה וניהול של פרויקט אסטרטגי, מורכב ומאתגר להקמה והטמעת מערכת contact center חדשנית בענן (CCaaS).

התפקיד כולל עבודה מול דרגים בכירים בחברה ואחריות על הובלת הפרויקט משלב הייזום דרך גיבוש הפתרון הטכנולוגי וגיבוש התפיסה העסקית, חלוקה לשלבי מימוש, אפיון, פיתוח, בדיקות ועד העלייה לאוויר. בנוסף, ניהול תכנית הפרויקט, ניהול תקציב, עמידה בלוחות זמנים וניהול תלויות.

ממשקי עבודה מרובים

למי התפקיד יתאים?

• 5 שנות ניסיון בניהול פרויקטי פיתוח/תשתית גדולים. הכוללים ניהול תקציב ובניית תוכניות עבודה- חובה
• הכרות עם מערכות טלפוניה ו- contact center – חובה.
• הכרות עם מערכות צ’אט ווידאו – יתרון
• הבנת ארכיטקטורתMicroservices , ידע וניתוח API’S – יתרון.
• הגדרת ממשקים, אפיון וכתיבה נכונה של Swagger – יתרון.
• הכרות עם עולמות מחשוב ענן – יתרון.
• ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון – יתרון.
• רקע בפיתוח – יתרון.
• ניסיון עם כלי ניהול פרויקטים ופיתוח כגון MS PROJECT, JIRA, CONFLUENCE – יתרון.

מי אנחנו?

  • אחת מחמש

    חברות ה- IT המובילות בישראל

  • 7 משרדים

    ברחבי העולם

  • צמיחה

    גידול שנתי של 25% בשנה בעשור האחרון

  • מומחיות

    מוצרים ושירותים לעסקים

  • מחזור רווחי

    300 מיליון בשנה

  • 1972

    הוקמה בישראל כחברה פרטית

  • +2500

    עובדים

שליחת קורות חיים

    Accessibility Toolbar