Digital, Proactive & Sentiment-Driven

מגמות משמעותיות בתחום
ה-Customer Engagement Platform ל-2025-2026

להורדת הדו”ח



אנחנו חיים בעידן של שפע הזדמנויות, היצע עצום של כלים, טכנולוגיות ואפשרויות לבחור מהן, במטרה לייצר בידול מותגי ועסקי, וכמובן כדי להגדיל את הערך עבור הלקוחות.
בחרנו לשים זרקור על כמה מההזדמנויות הללו, פוקוס על יכולות ותפיסות המסוגלות לייצר עבורכם ערך עסקי משמעותי, ולהעשיר את ארגז הכלים שלכם.

ברוכים הבאים לעידן האינדיבידואליזציה

ב-2024 כבר הבנו שה-AI הוכיח
שהוא כאן כדי להישאר.

ההתקדמות בעולם ה-AI וביכולותיו הגנרטיביות סללו את הדרך לאינטראקציה חכמה עם לקוחות. כיום, מותגים יכולים לזנוח את שיטת ההתאמה האישית של “One to many״ ולהציע חוויות ייחודיות לכל לקוח באופן אישי.

כדי להכיר יותר לעומק את המגמות ובנוסף גם תובנות פרקטיות שיקדמו את העסק שלכם, החל ב-2025 ואילך, אתם מוזמנים להוריד את הדו”ח המלא.

מה תמצאו בתוך הדו”ח?

4 מגמות משמעותיות ל-2025-2026

כיצד Twilio by Aman משנה את עולם ה-Customer Engagement?

חווית שירות מתקדמת

פרסונליזציה בכל צעד ובכל היקף פעילות

דברו עם הלקוח
בכל ערוץ שיבחר

טקסט

תקשורת קולית

וידאו

דוא״ל

לקחת את הקשר עם
הלקוחות צעד אחד קדימה

גרטנר העולמית בחרה ב- Twilio Logo
כמובילה עולמית בתחום פלטפורמות
ה-Customer Engagement Platform
כשירות עסקי ל-2024!
גרטנר העולמית בחרה ב- Twilio Logo כמובילה עולמית בתחום פלטפורמות ה-Customer Engagement Platform כשירות עסקי ל-2024!

להורדת הדו”ח



© 2025 Aman. All Rights Reserved.

Accessibility Toolbar