אנחנו חיים בעידן של שפע הזדמנויות, היצע עצום של כלים, טכנולוגיות ואפשרויות לבחור מהן, במטרה לייצר בידול מותגי ועסקי, וכמובן כדי להגדיל את הערך עבור הלקוחות.
בחרנו לשים זרקור על כמה מההזדמנויות הללו, פוקוס על יכולות ותפיסות המסוגלות לייצר עבורכם ערך עסקי משמעותי, ולהעשיר את ארגז הכלים שלכם.
ההתקדמות בעולם ה-AI וביכולותיו הגנרטיביות סללו את הדרך לאינטראקציה חכמה עם לקוחות. כיום, מותגים יכולים לזנוח את שיטת ההתאמה האישית של “One to many״ ולהציע חוויות ייחודיות לכל לקוח באופן אישי.
כדי להכיר יותר לעומק את המגמות ובנוסף גם תובנות פרקטיות שיקדמו את העסק שלכם, החל ב-2025 ואילך, אתם מוזמנים להוריד את הדו”ח המלא.
4 מגמות משמעותיות ל-2025-2026
סוכני בינה מלאכותית אוטונומיים (בעיקר ה-VOICE BOTS) הופכים את שירות הלקוחות ליעיל יותר, מותאם אישית ותגובתי. דמיינו עוזר בינה מלאכותית חכם שיכול לצפות את צרכי הלקוח, לספק תמיכה מיידית ואפילו לפתור בעיות באופן יזום לפני שהן מסלימות. זה לא רק חזון לעתיד; זה קורה כבר עכשיו.
במיוחד בשוק התחרותי של היום, חברות מחפשות דרכים חדשות להניע צמיחה ולהגן על הרווחיות שלהן, ורבות מהן רואות בשירות הזדמנות מרכזית. למעשה, 85% מקובעי ההחלטות אומרים כי מצופה ששירות יתרום נתח גדול יותר מההכנסות ב-2025.
למרות שהעולם הופך לדיגיטלי יותר, לעיתים אין תחליף לתחושה האישית של שיחה עם נציג אנושי שמקשיב ומגיב באמפתיה, בטח כשמדובר בצורך דחוף ו/או צורך בעל מורכבות ורגישות גבוהים מבחינתו.
השילוב בין שני העולמות הללו – דיגיטלי ואנושי – מאפשר לארגונים להעניק את הטוב משני העולמות.
שירות לקוחות בעידן הנוכחי מחייב גישה פרואקטיבית ורב-ערוצית המאפשרת למותגים לפנות ללקוחות עוד לפני שהבעיות מתעוררות, להציע פתרונות מותאמים אישית, ולחזק את נאמנות הלקוחות.