הדבר הבא בעולם חווית הלקוח

מהו OptiChannel? כיצד הוא שונה מ- OmniChannel? מהי מפת הדרכים ליישום?

מנהלי תמיכה, שירות חווית לקוח, ומקבלי החלטות טכנולוגיות.

השאירו פרטים וקבלו גישה למדריך

אסטרטגיית ה”בכל מקום, כל הזמן” דורשת מארגונים משאבים רבים ומתקשה לספק ללקוחות את רמת השירות לה הם מצפים. ההכרה בכך שמרבית הלקוחות מתנהלים בערוצים קבועים, הובילה להולדתו של ה-Optichannel, השלב הבא בעולם חווית הלקוח. הגישה החדשה מאפשרת להתאים לכל אינטראקציה את הערוץ האופטימלי, כדי להעניק שירות פרסונלי.

כדי לעשות סדר במגמות החדשות בעולם חווית הלקוח, יצרנו מדריך שמספק מבוא ל-Optichannel ולאפשרויות הגלומות בו: ייעול תהליכים, שימור לקוחות, הגדלת היקף המכירות וחיזוק היתרון התחרותי. 

מה תמצאו במדריך?

ניתוח בהיר וממוקד של ההווה והעתיד של
חווית הלקוח מאת המומחים שלנו:

© 2023 Aman. All Rights Reserved.

Accessibility Toolbar