עלייתו של ה- Optichannel

כיצד גישת חוויית הלקוח החדשה משנה את התקשורת עם משתמשים?

מלאו את הטופס
וקבלו את המדריך הממוקד לחוויית לקוח ב-2023

איך להעניק את השירות האישי והמדויק ביותר בעולם של ציפיות לקוח מוגברות

אסטרטגיית ה”בכל מקום, כל הזמן” דורשת מארגונים משאבים רבים ומתקשה לספק ללקוחות את רמת השירות לה הם מצפים. ההכרה בכך שמרבית הלקוחות מתנהלים בערוצים קבועים, הובילה להולדתו של ה-Optichannel, השלב הבא בעולם חווית הלקוח. הגישה החדשה מאפשרת להתאים לכל אינטראקציה את הערוץ האופטימלי, כדי להעניק שירות פרסונלי.

כדי לעשות סדר במגמות החדשות בעולם חווית הלקוח, יצרנו מדריך שמספק מבוא ל-Optichannel ולאפשרויות הגלומות בו: ייעול תהליכים, שימור לקוחות, הגדלת היקף המכירות וחיזוק היתרון התחרותי. 

מה תמצאו במדריך?

ניתוח בהיר וממוקד של ההווה והעתיד של
חווית הלקוח מאת המומחים שלנו:

הפתרון הנכון, בערוץ הנכון ובזמן הנכון

חברת Twilio, המיוצגת בארץ על ידי קבוצת אמן, מובילה את מגמת ה-Optichannel העולמית.
באמצעותן פתרונות שירות רב ערוציים וטכנולוגיות סגמנטציה מתקדמות, מאפשרת Twilio לארגונים המודרנים להשלים את המעבר לחווית לקוח פרסונלית לגמרי.

הפתרון זמין ללקוח בכל ערוץ שיבחר:

TWILIO היא פלטפורמה אחודה שמספקת את הכלים המתקדמים ביותר לטובת יצירת מסע לקוח חדשני – בכל ערוץ. חברת אמן הנציגה הרישמית של Twilio בישראל, מאפשרת אינטגרציה מלאה בין כל הערוצים, בעברית, עם התאמה מלאה לשוק הישראלי וחיבור מלא למסע הלקוח בארגון

הפתרון נחלק ל- 4 תחומי עניין:

01

Customer Support

תסריטי שיחה ב-IVR, ניתובי שיחה, שירותי טלפוניה, שירותי Call Center, מערכת Omni Channel, ממשק לעולמות ה-CRM וכד’

02

Marketing

מערכת ה-CDP (Customer Data Platform), ניהול מסעות הלקוח, שליחת הודעות מותאמות אישית ללקוחות על בסיס חוקה עסקית, ערוץ ועריכת התוכן

03

IOT

ניהול של רכיבי IOT
(Internet of things) מבוססי תשתית Mobile

04

IT

פתרונות לשיחת SMS, וואטסאפ, מיילים, שירותי OTP מאובטחים וכד’

מלאו את הטופס
וקבלו את המדריך הממוקד לחוויית לקוח ב-2023

איך להעניק את השירות האישי והמדויק ביותר בעולם של ציפיות לקוח מוגברות

© 2023 Aman. All Rights Reserved.

Accessibility Toolbar