בשנת 2023, המושגים של ‘שירות הלקוחות’, ‘חווית משתמש’ ו – Customer engagement” יקבלו ביטוי חדש לגמרי של חשיבות.
כדי לעזור לקחת את שירות הלקוחות שלך לשלב הבא בשנת 2023 ואילך, הכנו מדריך שעוסק בנושא. במדריך, המומחים שלנו יעסקו בעתיד שירות הלקוחות, בשמירה על חווית לקוח יוצאת דופן, בהבנה שצרכי הלקוחות משתנים ואינם אחידים וכיצד לשמור על המותג שלך, ייחודי.
מערכות ניהול ידע
חווית משתמש תהפוך למקצוע מבוקש
מעבר משירות מגיב לשירות יוזם
ו - Actionable insights
מערכות CDP (Customer Data Platform)
הציפיות המוגברות של הלקוחות כאן כדי להישאר אחרי הקורונה
TWILIO היא פלטפורמה אחודה שמספקת את הכלים המתקדמים ביותר לטובת יצירת מסע לקוח חדשני – בכל ערוץ.
חברת אמן הנציגה הרישמית של Twilio בישראל, מאפשרת אינטגרציה מלאה בין כל הערוצים, בעברית, עם התאמה מלאה לשוק הישראלי וחיבור מלא למסע הלקוח בארגון
Customer Support
תסריטי שיחה ב-IVR, ניתובי שיחה, שירותי טלפוניה, שירותי Call Center, מערכת Omni Channel, ממשק לעולמות ה-CRM וכד’
Marketing
מערכת ה-CDP (Customer Data Platform), ניהול מסעות הלקוח, שליחת הודעות מותאמות אישית ללקוחות על בסיס חוקה עסקית, ערוץ ועריכת התוכן
IOT
ניהול של רכיבי IOT
(Internet of things) מבוססי תשתית Mobile
IT
פתרונות לשיחת SMS, וואטסאפ, מיילים, שירותי OTP מאובטחים וכד’
תוכל לקרוא עוד על הפלטפורמה באתר של Twilio by Aman למידע נוסף
© 2023 Aman. All Rights Reserved.