טרנדים בעולם ה –

Customer Engagement

ושירות לקוחות לשנת 2023

בשנת 2023, המושגים של ‘שירות הלקוחות’, ‘חווית משתמש’ ו – Customer engagement” יקבלו ביטוי חדש לגמרי של חשיבות.

כדי לעזור לקחת את שירות הלקוחות שלך לשלב הבא בשנת 2023 ואילך, הכנו מדריך שעוסק בנושא. במדריך, המומחים שלנו יעסקו בעתיד שירות הלקוחות, בשמירה על חווית לקוח יוצאת דופן, בהבנה שצרכי הלקוחות משתנים ואינם אחידים וכיצד לשמור על המותג שלך, ייחודי.

השאירו פרטים, ונשלח לכם את המדריך במייל להורדה:

במסמך זה אנו עוסקים בטרנדים בולטים לשנת 2023, מציעים נקודת מבט להסתכלות עתידית ולפעולות שמומלץ לנקוט.

טרנד 3

מערכות ניהול ידע

טרנד 2

חווית משתמש תהפוך למקצוע מבוקש

טרנד 1

מעבר משירות מגיב לשירות יוזם

הסתכלות עתידית

ו - Actionable insights

טרנד 5

מערכות CDP (Customer Data Platform)

טרנד 4

הציפיות המוגברות של הלקוחות כאן כדי להישאר אחרי הקורונה

Twilio

הפתרון זמין ללקוח בכל ערוץ שיבחר:

TWILIO היא פלטפורמה אחודה שמספקת את הכלים המתקדמים ביותר לטובת יצירת מסע לקוח חדשני – בכל ערוץ.
חברת אמן הנציגה הרישמית של Twilio בישראל, מאפשרת אינטגרציה מלאה בין כל הערוצים, בעברית, עם התאמה מלאה לשוק הישראלי וחיבור מלא למסע הלקוח בארגון

הפתרון נחלק ל- 4 תחומי עניין:

Customer Support

תסריטי שיחה ב-IVR, ניתובי שיחה, שירותי טלפוניה, שירותי Call Center, מערכת Omni Channel, ממשק לעולמות ה-CRM וכד’

Marketing

מערכת ה-CDP (Customer Data Platform), ניהול מסעות הלקוח, שליחת הודעות מותאמות אישית ללקוחות על בסיס חוקה עסקית, ערוץ ועריכת התוכן

IOT

ניהול של רכיבי IOT
(Internet of things) מבוססי תשתית Mobile

IT

פתרונות לשיחת SMS, וואטסאפ, מיילים, שירותי OTP מאובטחים וכד’

השאירו פרטים, ונשלח לכם את המדריך במייל להורדה:

תוכל לקרוא עוד על הפלטפורמה באתר של Twilio by Aman למידע נוסף

© 2023 Aman. All Rights Reserved.

Accessibility Toolbar