פתרון לניהול הלוואות בנקאיות/אשראי צרכני

שירותי הלוואה לצרכנים פרטיים מהווה הזדמנות חדשה למשק הישראלי. ארגונים שידעו לזהות את הפוטנציאל באשראי צרכני והלוואות בנקאיות יוכלו ליהנות מצמיחה גבוהה, למרות הדשדוש הכלכלי העולמי. אבל איך מתחילים? אמן דיגיטל מספקת מענה מלא: החל מפיתוח ועיצוב, דרך התפעול ועד לטכנולוגיה ולאנשים.

אשראי צרכני מספק לארגונים פיננסים גדולים הזדמנות עסקית חדשה: כניסה לשוק ההלוואות הישראלי. עם השינויים הרגולטוריים האחרונים, חברות יכולות לספק שירותי הלוואה לצרכנים פרטיים.

אמן דיגיטל הקימה פתרון מבוסס טכנולוגיה, מתודולוגיה תפעול ורגולציה שמקל על העבודה ומאפשר לכם להיכנס לשוק ההלוואות – בלי צורך להשקיע בתשתיות ובתהליכים כבדים.

אמן דיגיטל תייצר עבורכם מנוע צמיחה ותתמוך בכם לאורך כל הדרך. תקבלו פתרון הוליסטי לתפעול אשראי צרכני מקצה לקצה – כולל דיגיטציה, תהליכים פיננסיים ורגולציות, תהליכי אוטומציה ותפעול.

הפתרון משולב עם ספקי צד ג’ ושותפים עיסקיים של החברה: Finiti לעולם הפיתוח ואלמוג לעולם ניהול ההלוואות.

מה כלול בפתרון הלוואות בנקאיות/אשראי צרכני?

ניהול לקוח הוליסטי לאורך חיי ההלוואה – Pre Sale, Onboarding, After Sale

תהליך דיגיטלי מלא – B2B, C2B, POS, B2B2C (white label)

תמיכה בתהליכי השירות, מכירה וגבייה, כולל מערכי סוכנים, פורטל אישי ו- CRM

מערכת ניהול בקשות והלוואות

מודל חיתום גמיש וחכם

מערכות לשיפור תהליכים - פנימיים ומול לקוחות

למה כדאי לצאת למסע הלוואות בנקאיות/אשראי צרכני עם אמן דיגיטל?

שיתוף פעולה עם קבוצת אמן מבטיח:

הפתרון של קבוצת אמן מסתמך על ארבעה מרכיבים ייחודיים רק לנו:

טכנולוגיות

בתור שותפים עסקיים של חברות הטכנולוגיות המובילות בעולם, ניישם עבורכם את הפתרונות המובילים כגון Outsystems, Twilio, Microsoft Dynamics ועוד.

ניסיון בעולם הפיננסי והאשראי

קבוצת אמן היא בעלת ניסיון של עשורים בבניית פתרונות פיננסיים הוליסטיים רב-ערוציים בזכות האנליסטים שלנו, אמן BPO והיכרון מעמיקה עם אגף שוק ההון והרגולציות.

היכרות עם השוק הישראלי

לקבוצת אמן היכרות מעמיקה עם בכירים ומובילים בשוק הישראלי, באופן שמאפשר האצת תהליכים וקידום פרוייקטים בצורה יעילה תוך הסרת מכשולים והקטנת סיכונים. בכיר מקבוצת אמן ילווה את התהליך.

חווית לקוחות עשירה

אמן דיגיטל מלווה אתכם לאורך כל שלבי הפרוייקט. החל מהצעדים הראשונים של האפיון, דרך העיצוב, הדיגיטציה וההתאמה לעולם הדיגיטל החדשני, ועד לאופרציה עצמה. הניסיון שלנו מתבסס על עבודה עם החברות הגדולות במשק שסמכו עלינו בתהליכים דומים.

אז איך מתחילים?

לקביעת פגישה וקבלת ייעוץ על השלבים הבאים בתכנית האשראי הצרכני שלכם, מלאו את הפרטים בטופס למטה ונחזור אליכם בהקדם.

Accessibility Toolbar