הפלטפורמה המובילה בעולם ה- Contact Center
גלו את הפוטנציאל המלא של Twilio Flex
חברת אמן נציגה של Twilio בישראל, מאפשרת אינטגרציה מלאה בין כל הערוצים, בעברית, עם התאמה מלאה לשוק הישראלי וחיבור מלא למסע הלקוח בארגון
הפלטפורמה המובילה בעולם ה- Contact Center
טקסט – צ’אט, SMS או וואטסאפ – בממשק מלא לתהליכים שלכם.
תקשורת קולית – IVR אינטראקטיבי, הקלטות ותמלול, וזיהוי קולי.
דואר אלקטרוני – שליחת הודעות דואר אלקטרוני בהיקפים גדולים עם עבירות ללא תחרות.
וידאו – הטמעה של חוויות וידאו אפקטיביות.
כל נתוני הלקוח במקום אחד – אחדו נתונים ממערכת CRM וממאגר הנתונים שלכם באמצעות Twilio Segment, הפלטפורמה המובילה לנתוני לקוחות.
Connectors לכל צורך – אספו וחברו את כל נתוני הלקוחות עם Segment Connections.
טיוב נתונים – שלטו באיכות הנתונים כדי ליצור מקור אחד לאמת עם Segment Protocols.
הגדלת המכירות – צרו קמפיינים פרסונליים בכל הערוצים עם Twilio Engage, על בסיסי נתוני לקוחות בזמן אמת.
העצימו את צוותי המכירות, התמיכה והשיווק, עם הכלים המתקדמים מסוגם כדי לספק שירות יעיל, מהיר ואפקטיבי שיתמוך ויחזק את המותג והארגון.
פלטפורמת מוקד התמיכה הגמישה בעולם – Twilio Flex – עם כל יתרונות הענן לצדכם.
ספקו תמיכה רציפה מכל מקום – בעבודה, מהבית, אתר הלקוח או מהסניף.
מרכזיית טלפונים ארגונית, חיבור Native למערכת ה-CRM, אפליקציית מובייל ל-5 Devices ועוד
ניהול מוקד, IVR, תסריטי שיחה, זיהוי דיבור, הקפצת מסך, ניתוב תורים מתקדם, מערכת Real time ודו"חות
וואטסאפ, אינסטגרם, וידאו, מייל, צ'אט, מסנג'ר, הקלטת שיחות, בוט חכם בעברית מלאה ובשפה חופשית
ניתוח אנליטי בכל הערוצים. ניתוח טקסטואלי. ניתוח סנטימנט.
חווית משתמש יוצאת דופן המאפשרת לארגון להתמקד בצד העסקי וליהנות מחדשנות טכנולוגית
"בחרנו להוסיף יכולות תקשורת SMS וקול באמצעות ה- Plug&Play של Twilio, התקשורת באמצעות Twilio SMS משתלבת בצורה חלקה בתוך המערכת כולה"
דוויקה צ’וולה, מנהל הנדסת מסרים, נטפליקס
"בעזרת Twilio עשינו את קפיצת המדרגה שלנו…" האזינו כיצד ביטוח ישיר הטמיעה את Twilio באמצעות אמן כדי ליצור מסעות לקוח מתקדמים בוואטסאפ ואפיקים אחרים, שחלקם אף ראשונים מסוגם
רז ברטוב, Head of Technologies & IT
"נתנו את האפשרות לבעלי נכסים לקבל בקשות באמצעות SMS. שיפרנו משמעותית את אחוז ההזמנות המוצלחות, תוך חסכון של אינספור שעות של שיחות קול"
נעמי ארנולד, שירות לקוחות
© 2023 Aman. All Rights Reserved.