הצטרפו למהפכה בעולם
ה- Contact center וה- OptiChanel

עם הפלטפורמה המובילה לתקשורת רב ערוצית

הבחירה של הלקוחות הגדולים במשק לחווית לקוח מושלמת!

מנהלים מוקד שירות? לקביעת הדגמה, צרו עימנו קשר

הארגונים המובילים בארץ ובעולם לוקחים כיום את התקשורת עם הלקוח לעידן חדש – כל נקודת ממשק עם הלקוח היא הזדמנות לחזק את האמון במותג ובארגון ולתרום באופן ישיר או עקיף לרווחיות.
TWILIO היא פלטפורמה אחודה שמספקת את הכלים המתקדמים ביותר לטובת יצירת מסע לקוח חדשני – בכל ערוץ. הפלטפורמה נבנתה כפי שהייתם מצפים ממערכת מודרנית – מודולארית, גמישה וניתנת לתכנות באופן מלא ועצמאי. בכך היא מעניקה לארגונים יתרון תחרותי עצום עם יכולת לדייק את המענה ללקוחותיהם.

כיצד Twilio by Aman משנה את עולם
ה-Customer Engagement

דברו עם הלקוח בכל ערוץ שיבחר

טקסט – צ’אט, SMS או וואטסאפ – בממשק מלא לתהליכים שלכם.
תקשורת קולית – IVR אינטראקטיבי, הקלטות ותמלול, וזיהוי קולי.
דואר אלקטרוני – שליחת הודעות דואר אלקטרוני בהיקפים גדולים עם עבירות ללא תחרות.
וידאו – הטמעה של חוויות וידאו אפקטיביות.

פרסונליזציה בכל צעד ובכל היקף פעילות

כל נתוני הלקוח במקום אחד – אחדו נתונים ממערכת CRM וממאגר הנתונים שלכם באמצעות Twilio Segment, הפלטפורמה המובילה לנתוני לקוחות.
Connectors לכל צורך – אספו וחברו את כל נתוני הלקוחות עם Segment Connections.
טיוב נתונים – שלטו באיכות הנתונים כדי ליצור מקור אחד לאמת עם Segment Protocols.
הגדלת המכירות – צרו קמפיינים פרסונליים בכל הערוצים עם Twilio Engage, על בסיסי נתוני לקוחות בזמן אמת.

הפתיעו את הלקוחות עם חווית שירות ותמיכה מעולה

העצימו את צוותי המכירות, התמיכה והשיווק, עם הכלים המתקדמים מסוגם כדי לספק שירות יעיל, מהיר ואפקטיבי שיתמוך ויחזק את המותג והארגון.
פלטפורמת מוקד התמיכה הגמישה בעולם – Twilio Flex – עם כל יתרונות הענן לצדכם.
ספקו תמיכה רציפה מכל מקום – בעבודה, מהבית, אתר הלקוח או מהסניף.

פתרון ה - Customer Engagement המקיף והחדשני ביותר

Cloud PBX

מרכזיית טלפונים ארגונית, חיבור Native למערכת ה-CRM, אפליקציית מובייל ל-5 Devices ועוד

Contact Center

ניהול מוקד, IVR, תסריטי שיחה, זיהוי דיבור, הקפצת מסך, ניתוב תורים מתקדם, מערכת Real time ודו"חות

Omni Channel

וואטסאפ, אינסטגרם, וידאו, מייל, צ'אט, מסנג'ר, הקלטת שיחות, בוט חכם בעברית מלאה ובשפה חופשית

Analytics

ניתוח אנליטי בכל הערוצים. ניתוח טקסטואלי. ניתוח סנטימנט.

Customer Experience

חווית משתמש יוצאת דופן המאפשרת לארגון להתמקד בצד העסקי וליהנות מחדשנות טכנולוגית

All in one solution

לקוחות משתפים

"בחרנו להוסיף יכולות תקשורת SMS וקול באמצעות ה- Plug&Play של Twilio, התקשורת באמצעות Twilio SMS משתלבת בצורה חלקה בתוך המערכת כולה"

דוויקה צ’וולה, מנהל הנדסת מסרים, נטפליקס

"בעזרת Twilio עשינו את קפיצת המדרגה שלנו…" האזינו כיצד ביטוח ישיר הטמיעה את Twilio באמצעות אמן כדי ליצור מסעות לקוח מתקדמים בוואטסאפ ואפיקים אחרים, שחלקם אף ראשונים מסוגם

רז ברטוב, Head of Technologies & IT

"נתנו את האפשרות לבעלי נכסים לקבל בקשות באמצעות SMS. שיפרנו משמעותית את אחוז ההזמנות המוצלחות, תוך חסכון של אינספור שעות של שיחות קול"

נעמי ארנולד, שירות לקוחות

מנהלים מוקד שירות? לקביעת הדגמה, צרו עימנו קשר

© 2023 Aman. All Rights Reserved.

Accessibility Toolbar