פתרון גיבוי ושחזור ארגוני: רובריק מכריזה על פתרון ללקוחות SMB הכוללת את כל התכונות

אפליינס ייעודי מאפשר ללקוחות ביניים להנות ממערכת מתקדמת שבעבר רק ארגונים גדולים יכלו להרשות לעצמם.

חברת,Rubrik Data protection מכריזה על זמינותה בישראל של Rubrik Complete Edition פתרון גיבוי ושחזור נתונים ארגוני מלא המותאם לצרכי לקוחות קטנים ובינוניים.
עם המהדורה המלאה של רובריק, גם חברות הביניים בשוק יוכלו לנצל מערכת גיבוי ברמה שעד היום רק ארגונים גדולים יכלו להרשות לעצמם. המערכת מאפשרת גיבוי מידע ארגוני ושחזור נתונים מיידי בחוות השרתים המקומית ובסביבות ענן היברידיות.
אפליינס זול וקל להתקנה ותפעול. הוא מבטל את מורכבות הגיבוי על ידי שילוב מערכת AI מובנית, ניהול קטלוג והגנה על נתונים בפלטפורמת חומרה ותוכנה אחת. זהו פתרון אידיאלי עבור לקוחות המעוניינים במערכת מתקדמת להגנה על המידע, לגיבוי ושחזור נתונים באופן מיידי. ל Rubrik יכולות מתקדמות להגנה מכופר ומהווה התאמה מושלמת לחברות שזקוקות להתאושש מהר ובביטחון מהתקפת כופר.
לא משנה מה גודלם, חברות מוצאות את עצמן בתדירות גבוהה יותר תחת מתקפת כופר. תקופת הקורונה הגבירה את תדירות ההתקפות והרבה ארגונים מוטרדים מכך. הרבה ממנהלי ה-IT קיבלו הוראה להיערך לתרחישים של התקפה וכיצד להתאושש ממנה. Rubrik Complete Edition פותחה בתגובה לצורך גובר של לקוחות SMB עבור פתרון לגיבוי ושחזור נתונים ברמה של ארגונים גדולים. מוצר שיאפשר להם להתאושש בזמן קצר מאוד ללא צורך להיענות לדרישות הכופר” אומר מנהל בכיר ב Rubrik. “חשוב מכך, אנו מציעים את החבילה במחיר אטרקטיבי שמותאם ללקוחות SMB תוך הפשטת המורכבות של ההתקנה בגישה של Plug and Play – חברות יכולות להפעיל את הגיבויים תוך 45 דקות.

היתרונות העיקריים של פלטפורמת ניהול הנתונים בענן Rubrik כוללים:

• פשטות על ידי איחוד רכיבי ניהול נתונים מרובים ושלוב מערכת AI
• גיבוי ושחזור נתונים באופן מהיר ומיידי באמצעות אחסון פלאש
• יכולת לשמור גיבוי ארכיוני בעננים ציבוריים בפשטות רבה.
• מערכת מוגנת ומאובטחת בגלל הארכיטקטורה הייחודית שלו.
• חסכון בעלויות עם פתרון All-in-One

מכיוון שהוא נבנה על בסיס ארכיטקטורת HCI משולבת חומרה ותוכנה המכשיר דורש התערבות טכנית מועטה בכדי להתחיל. בנוסף, מכיוון שהיא מערכת הקבצים המסחרית היחידה הזמינה שאינה ניתנת לשינוי נתונים, הלקוחות בטוחים שהנתונים שלהם בטוחים במקרה של מתקפת כופר.
ההגנה מכופר היא מובנית ובנוסף, Rubrik מצפינה את הנתונים מקצה לקצה.

מערכת Radar

חברת Rubrik מציעה בנוסף את המערכת המתקדמת לזיהוי התקפות כופר והתאוששות מהם מערכת ה-Radar. המערכת המשתמשת בלמידת מכונה ובניתוח פעילות כדי לחפש התנהגות חריגה בגישה לקבצים בשרתי הארגון. המערכת מתריעה למנהל המערכת על ההתנהגות החריגה וממליצה לבדוק. בסיום המתקפה ועצירתה Radar תאפשר ללקוח לזהות רק את הקבצים שנפגעו ולא את כל הגיבוי. תכונה זו תחסוך הרבה זמן בהליך ההתאוששות מכופר.

דגמי האפלייאנסים במבצע

הלקוחות יכולים לרכוש אפליינס עם כל התכונות המלאות של Rubrik בשני דגמים, גרסה של 30 Tera Net ודגם של 60 Tera Net שתיהן מוצעות עם שרות מינימלי לשלוש שנים כולל חומרה, תוכנה ושרות. שתי האפשרויות כוללות הגנה ותמיכה של שרתים בענן. בנוסף יכולת שמירת מידע ארכיוני בעננים ציבוריים בארבע לחיצות בלבד.

אפליינס כולל כל התכונות בנפח של 30 Tera נטו וכוללת בנוסף:

• מערכת ניהול בענן GPS
• גיבוי ל-100 שרתים בענן
• גיבוי ארכיון לענן
• כולל שלוש שנות תמיכה בסיסית

אפליינס כולל כל התכונות בנפח של 60 Tera נטו וכוללת בנוסף:

• מערכת ניהול בענן GPS
• גיבוי ל-200 שרתים בענן
• גיבוי ארכיון לענן
• כולל שלוש שנות תמיכה בסיסית

אנו רואים מגמה ברורה של לקוחות להיערך לאיומים של התקופה הזו. ארגונים שמשלבים מידע בחוות שרתים מקומית ומידע בענן דואגים לבטיחות המידע. ב- Rubrik אנו מציעים ללקוחות אמצעי פשוט לרכז את הכל במערכת גיבוי מידע ארגוני אחד מרכזי ומאובטח.
דגמי המבצע של Rubrik מאפשרים גם ללקוחות בינוניים להנות ממערכת מתקדמת שעד היום רק לקוחות גדולים יכלו להרשות לעצמם.

Accessibility Toolbar