Contact Us
- Phone number: 03-6173737
- Fax : 073-2016920
Direction
- Shimshon St 9, Petah Tikva 4952707
בעולמות ניהול הידע נהוג לומר שידע הוא כוח. ואכן, ככל שהארגון חולש על מרבצי ידע גדולים יותר, כך באפשרותנו להתאים ללקוח את הפתרון הטוב ביותר, להגדיל את שביעות הרצון ואת כמות המכירות. אך כאשר היקפי הידע הזורם מהאפיקים השונים הולכים וגדלים, המידע שאמור לשרת את הארגון עלול להפוך מחוזקה לחולשה: ככל שהגישה למידע יותר מסורבלת, כך זמני המענה מתארכים, שביעות הרצון יורדת ולא פחות חשובף היכולת להתאים ללקוח את מבוקשו ולהגדיל את המכירות נפגעת.
היכולת להפוך את אתגרי המידע ליתרון תחרותי נשענת במידה רבה על מאפייניה של מערכת ניהול הידע בארגון. איך בוחרים מערכת ניהול ידע למרכזי שירות ומכירה, שתמנף את האינפורמציה שמגיעה מהאפיקים השונים?
להלן 5 מאפיינים שמערכת ניהול הידע שלכם צריכה להכיל, כדי לאפשר לארגון למנף את המידע שברשותו:
אחת הדרכים להפחתת עומסים במוקדי השירות היא שימוש בבוטים בפלטפורמות שונות, כמו למשל שימוש בצ’אטים ובמסנג’ר של פייסבוק. כדי שהבוט יוכל לתקשר עם לקוחות הקצה, עליו לכלול אינטגרציה עם פלטפורמות אלו ועם מערכות הארגון, לצורך עיבוד הבקשה והצגתה בפלטפורמה המתאימה. האינטגרציה עם המערכות האופרטיביות של הארגון תאפשר שליפה והצגת המידע הרלוונטי ללקוח.
כך למשל הבוט של KMS Lighthouse מבוסס על מאמרים קיימים ועל תרחישים מותאמים אישית, שמעניקים את המענה הרצוי למשתמש במגוון רחב של פלטפורמות. הכל בצורה פשוטה, ללא צורך בקוד או בתכנות.