כולם יכולים לשים 5 עובדים בחדר עם סקייפ ברוסיה או באוקראינה. אבל לנהל פרוייקט בRemote או למצוא את יוצאי 8200 של רוסיה – בשביל זה נדרשת מומחיות.

הנה שלושה דברים שלמדנו מפעילות  ה R&D שאנחנו מנהלים

בOff-shore ומעשרות לקוחות מרוצים:

1. העובדים באוקראינה ורוסיה עוזבים בממוצע אחרי 9 חודשים (!).

2. גם באוקראינה וגם במזרח אירופה, עובדים לא מוכנים לעבוד בכל סטארט-אפ ועל כל פרוייקט.

3. עלויות זה חשוב. אולם ניהול שוטף, הכולל ניהול זמני עבודה וחופשה בין שני אתרי הפעילות הוא קריטי לניצול המשאב.

 

לאחרונה בנינו צוותים בתחומי ה:Machine learning, Big Data,IoT ועוד.

כן… גם אנחנו בעצמנו משתמשים בשירותי Offshore בחו”ל לפיתוחים הפנימיים שלנו.

 

 

חברת KMS lighthouse מאפשרת לארגונים בכלל ולמרכזי שירות ו- Call Centers בפרט לקצר באופן משמעותי את זמן ההגעה למידע, לצורך שיפור מדדי השירות, התמיכה והמכירות בכלל הערוצים. מערכות ניהול הידע של החברה מוטמעות ביותר משליש מהארגונים הציבוריים והפרטיים בארץ ובעולם, ונתח השוק של החברה בארץ עומד על יותר מ- 80%.

 

האתגר: לעמוד בביקושים הגדלים

KMS lighthouse חוותה בשנים האחרונות כאבי גדילה: הביקושים לפתרונות ניהול הידע שלנו נסקו וחיפשנו דרכים להגדיל את מצבת כוח האדם, במציאות שבה ישנו קושי לגייס בארץ אנשי טכנולוגיה”, אומר שגיא אליהו, מנכ”ל KMS lighthouse . בנוסף, הבנו שגם אם נצליח לעמוד ביעדי הגיוס, עלות הפיתוח עשויה להיות כפולה בהשוואה להעסקת צוותים רב-לאומיים במודל Offshore . על רקע זה, וכדי לא לפספס את גל הביקושים הגואה בתחום ניהול הידע, החלטנו להסתייע בשירותי אופשור.

 

מה היו השיקולים שהובילו להחלטה לבחור בשירות Offshore?

הרצון להגדיל את נפח הפעילות וההחלטה האם לפתח את פעילות האופשור, לוותה בחשיבה מעמיקה שלוקחת בחשבון את מכלול השיקולים: מהי ההכשרה ורמת המיומנות של אנשי המקצוע? כיצד אפשר לנהל מרחוק צוותי עבודה בצורה אפקטיבית ולעמוד בלוחות הזמנים? עד כמה מהיר זמן התגובה ומהו מוסר העבודה של העובדים? מהו אורך החיים הממוצע בתפקיד ביחס לעובדים בתפקידים מקבילים בארץ?

“לאחר שיקבלנו מענה משביע רצון לכלל השאלות מאנשי Aman Offshore הבנו שבאותו התקציב אפשר להעסיק מספר כפול של עובדים מעבר לים, תוך שמירה על רמת מקצועיות גבוהה”, אומר שגיא.

על מנת לספק מענה לביקושים הגדלים של KMS lighthouse, גייסנו עבורם 25 אנשי פיתוח במיקור חוץ, אנשי QA Automation ואנשי DevOps. היכולת לזהות את הצורך הטכנולוגי של KMS lighthouse ולאתר את אנשי המקצוע המתאימים למשימה, היא חלק בלתי נפרד מה- DNA של קבוצת Aman, הנחשבת לאחת מקבוצות ה- IT הוותיקות והמובילות בישראל. לצד גיוס האנשים המתאימים למשימה, אנשי Aman Offshore משתמשים במומחיות הטכנולוגית של קבוצת Aman כדי לספק ליווי ייעודי לפי הצורך. איך נראה המודל של KMS lighthouse כיום? מלאכת התכנון מבוצעת בארץ ולצד מרכז הפיתוח בישראל, גדל מרכז הפיתוח בחו”ל ומסייע ל- KMS lighthouse לעמוד בביקושים ולשמור על יתרון מול המתחרים.

 

השורה התחתונה: צמיחה של כ- 150% תוך 3 שנים

לפרטים נוספים אנא מלאו את הטופס המצורף

Accessibility Toolbar