# Aman # Twilio

Twilio Signal – Customer & Developer Conference 2021

Oct 20th - Oct 21st 2021 @ LIVE

Explore the intersection of Technology

About the Event

 

כנס Twilio Signal מפגיש מדיי שנה 50,000 מפתחים, מנהלי מוצרים, מנהלי שיווק ואנשי חזון לדון בעתיד מעורבות הלקוחות 

טוויליו מאפשרת למפתחים לבנות בקלות מערכי תקשורת גמישים עם לקוחות, כמו Cloud Contact Center, שירות לקוחות, תמיכה ומערכי שיווק. דרך הודעות, טלפונים, וידאו, צ׳ט, וואטסאפ, אסמסים ועוד.. ובכך ארגונים יכולים בקלות לתקשר עם הלקוחות לפי הצרכים העיסקיים שלהם.

Why Join ?

הצגת חזון ומציאות

הרצאות אינטראקטיביות, עשרות דוברים ומעל 75 הרצאות על המוצרים והשירותים החדשים והמובילים, בהם יודגמו מעורבות לקוחות פורצת דרך

קהילה & נטוורקינג

מקום בשורה הראשונה לצד עמיתים מהתעשייה בשילוב דיאלוג חי על אסטרטגיות ושיטות עבודה מומלצות

גישה בזמן אמת למומחים, מוצרים, קודים ועוד

קבלת מענה מיידי על כל השאלות הבוערות שלך עם המומחים והמפתחים של המוצרים והאפשרות לקבל הדגמה וסקירה על כל המוצרים החדשים עם הורדת קוד מכל מפגש

Speakers

Michelle Obama

Former First Lady of the United States

Simu Liu

Actor & Writer

Jeff Lawson

Co-Founder, CEO, & Chairman
Twilio

Bill McDermott

CEO
ServiceNow

Heather McGhee

NY Times Best-Selling Author

Jessica Rosenworcel

Federal Communications Commission Acting Chairwoman

General Stan McChrystal

NY Times Best-Selling Author, Celebrated Military Leader, and Co-Founder of the McChrystal Group

Dara Treseder

SVP, Head of Global Marketing & Communications
Peloton

Khozema Shipchandler

CFO
Twilio

Amit Paley

CEO & Executive Director
The Trevor Project

Murat Genc

Head of Digital, Consumer Experiences & Omnichannel
Procter & Gamble

Marianna Tessel

Chief Technology Officer
Intuit

George Hu

COO
Twilio

Laura Malinsky

Global Head of Operations
Allianz Direct

Session

הצטרפו אלינו ליומיים עמוסים בסקירה נרחבת על מוצרי Twilio המוכרים ואלו שטרם פגשתם בשבעה מסלולים שונים שכל מסלול הוא עולם ומלואו:

  1. Live Developer Mode
    תחילת העבודה עם Twilio יכולה להיות קלה כמו בקשת API אחת. אבל ככל שגדלים הסיכוי הוא שהפרויקט לא יישאר כך. בסשן זה נסקור כיצד תוכל להפיק את המרב מפלטפורמת המפתחים של Twilio על ידי הצגת תכונות חדשות. נעשה זאת בצורה שלנו: אין שקופיות, רק אתה, אנחנו וסמן מהבהב. אם אתה כמונו ואינך יכול להרחיק את אצבעותיך מהמקלדת אם אתה רואה קוד, תוכל לעקוב אחרינו בשידור חי תוך שימוש במצב SIGNAL Developer. לא משנה אם למדת כיצד להשתמש ב- Twilio או אם אתה ותיק מ- API 2008, הפגישה הזו היא בשבילך.
  1. חווית לקוח עם שותף אסטרטגי עסקים מצליחים כיום מתפתחים במהירות האור כדי לעמוד בקצב הגדלת דרישות הלקוח והצורך בחוויות דיגיטליות מותאמות אישית. השותפים האסטרטגיים של Twilio לוקחים חלק פעיל בהאצת השינוי הדיגיטלי כך שתוכל להשיג יתרונות אמיתיים עכשיו, ובעתיד להסתגל לדרישות העסק המשתנות שלך. 
  1. Twilio Messaging- העשור הבא להודעות עסקיות מאז שהושק ממשק ה- API של ההודעות לפני קצת יותר מעשור, הרבה השתנה וההודעות ממלאות כעת תפקיד קריטי עוד יותר באסטרטגיית מעורבות הלקוחות של כל חברה.Twilio Messaging X היא פלטפורמת הדור הבא שלנו המסייעת לך לבנות שיחה אחת עם כל לקוח באמצעות הודעות מהימנות ואיכותיות שנותנות לצרכנים בחירה. הצטרף אלינו כדי ללמוד על העברת הודעות מהימנות, ערוצים חדשים וכמה כלי פיתוח הפתעה.
  1. המסע האנטי גזעני של Twilio – להיות ארגון אנטי גזעני לא קשור רק למדיניות; מדובר בפעולה אמיתית, והלקחים הנלמדים בביצוע פעולות אלה. הצטרף אלינו לצלילה מעמיקה למציאות של פירוק אי -שוויון מערכתי, כיצד ארגונים מובילים בונים גשרים לקהילות היסטוריות שאינן מיוצגות ושוליות, ויוצרות מרחבים בהם כל הקהילות יכולות לשגשג. לא כדאי להחמיץ את ההזדמנות לשמוע את ג’ף לוסון, מנכ”ל טוויליו ומנהיגים מרכזיים אחרים בתחום זה, ולשתף את התובנות שלהם כדי להרחיב את ההבנה והיכולת שלכם לעבודה קריטית זו.
  1. פאנל לקוחות – במפגש זרקור זה, מנהיגי עסקים מהתעשיות שהושפעו ביותר בשנים האחרונות, בריאות מדעי החיים וקמעונאות, ישתפו את הגישה הייחודית שלהם לחדשנות באמצעות טכנולוגיה, וכיצד הם מתאימים את צרכי התעשייה הייחודיים שלהם לעולם דיגיטלי. נבדוק: חשיבות המודרניזציה של טכנולוגיות מדור קודם; הדמיה מחדש של חוויות הלקוח באמצעות מעורבות רב ערוצית; בניית זריזות וחוסן באמצעות פתרונות גמישים הניתנים לפריסה. 
  1. השינוי הדיגיטלי להעצמת משתמשי הקצה– נוף התקשורת עובר מהפך עצום . ספקי תקשורת, רגולטורים, פלטפורמות מעורבות לקוחות וארגונים בונים מערכת אקולוגית תקשורת יעילה, חזקה וחדשנית יותר. מטרה מרכזית של מאמצים אלה היא להשיב את אמון הצרכנים ברשתות תקשורת כך שהצרכנים יוכלו ליהנות מההתקדמות והחידושים האחרונים – לא משנה היכן הם חיים, עובדים או משחקים. בכנס זה, מנכ”ל טוויליו, ג’ף לוסון, ויושב ראש ועדת התקשורת הפדרלית ג’סיקה רוזנוורסל ידונו בשינויים החשובים המשפיעים על כל עסק או ישות המשתמשת בכלים תקשורתיים כדי להעסיק ולהעצים את משתמשי הקצה שלהם. הם יעשו צלילה עמוקה לסדר היום של ה- FCC וכיצד ה- FCC עבד עם המערכת האקולוגית לתקשורת כדי לסייע בקידום התקשורת מהדור הבא ומעורבות הלקוחות לכולם.
  2. מרכזי השירותי מציבים את הלקוחות במקום הראשון – שוק מרכזי השירותי מתפתח. עם זאת, אנו עדיין מוצאים ארגונים תקועים בעבר – ותלויים בטכנולוגיה המגבילה את מה שהם יכולים להציע ללקוחות ובכך מעכבת את העסק שלהם. מפגש זה יעסוק מדוע וכיצד עליך להיכנס לעידן הטכנולוגי הנוכחי . נדון בעיות נפוצות שעומדות בפני ארגונים כיום; כיצד תוכל ליצור בידולים עסקיים רבי עוצמה באמצעות גמישות וחדשנות וכיצד אנו מתאימים אישית את מרכזי השירות המונעים על ידי CDP, EIP, Frontline ו- IoT

Register Now

Share your excitement

Accessibility Toolbar