חברת KMS lighthouse מקבוצת Aman זכתה בפרס היוקרתי בתחום ניהול הידע מטעם KMWorld בכנס השנתי שנערך בוושינגטון DC בארה”ב

פרס ההבטחה של השנה (PROMISE AWARD KM) מוענק מידי שנה לחברה יחידה מכל העולם אשר הוכיחה יישום ניהול ידע בתהליכים עסקיים בצורה הטובה ביותר. בכל שנה, זוכה חברה על אספקת טכנולוגיה חדשנית פורצת דרך במטרה לעזור ללקוחות לקבל תובנות, לשתף פעולה ולהתחרות בסביבה עסקית ניידת וגלובלית.

ארגונים ומוקדים טלפוניים בארץ ובעולם משתמשים ב-KMS Lighthouse כדי לייעל את הידע ברחבי הארגון במטרה להניע אינטראקציות יעילות עם לקוחות בערוצים השונים. הגישה המשופרת לידע מחזקת את שביעות רצון העובדים, משפרת את השירות, מייעלת גיוס עובדים חדשים ומשפרת את שביעות רצון הלקוחות.

שגיא אליהו, מנכ”ל KMS Lighthouse מסר: “אנו גאים לזכות בהכרה על החדשנות שלנו מטעם KMWorld, שכמו KMS Lighthouse, מתמקדת אך ורק בניהול ידע. הזכייה בפרס מהווה הכרה בטכנולוגיה ובגישה ההוליסטית שלנו לניהול ידע. אנו גאים בשותפויות הנפלאות שאנו יוצרים עם לקוחותינו כדי לספק את חווית ניהול הידע הטובה ביותר תוך שיפור חווית הלקוח והעובד כאחד”

KMS Lighthouse מקבוצת Aman היא ספקית עולמית מובילה של פתרונות ניהול ידע מתקדמים. החברה משפרת עבור לקוחותיה את המעורבות העסקית על ידי העצמת לקוחות, עובדים וסוכנים. כל זאת באמצעות גישה בזמן אמת לנתונים מדויקים במטרה לשפר את חווית הלקוח ולייעל את פעילות העובד. פונקציונליות החיפוש החזקה של KMS Lighthouse מוגנת בפטנט ומשפרת באופן דרמטי את התקשרויות בכל ערוצי השירות והמכירות, עם אינטגרציות פשוטות לערוצי שירות עצמי.

Accessibility Toolbar