נמאס ממערכת קוד ירוק? נמצא הפתרון האפקטיבי: הפעלת Zend PHP מתוך שרתי ה- 400/AS

ארגוני Enterprise רבים משתמשים בשרתי ה- AS/400 של IBM ובתוכניות ובלוגיקה עסקית שנתפרה על-גבי השרתים לצרכי הארגון. בעוד התוכנה נותנת יתרונות תחרותיים רבים, השרתים עדיפים מבחינת ביצועים וזמני תגובה ומשמשים כמעטפת מוגנת כנגד התקפות סייבר תוך הקשחת דרישות הגנה. אולם, לצד היתרונות הרבים של השימוש בשרתים הללו, קיים אתגר המודרניזציה. אתגר זה כולל את הצורך בממשק ו-GUI משתמש עדכני וכן עבודה בסטנדרטים מודרניים שמשלבים עבודה מרחוק, הרצת אפליקציות ו-UX.
ברוב התצורות כיום, משתמשים העובדים על שרתי ה- AS/400 מבצעים פעולות קלט או מקבלים פלט על מסכי מערכת ירוקה, שהיא מיושנת ומסובכת לשימוש. במקביל, גישה ועבודה מול ה-400/AS כמעט ולא יכולה להתבצע מרחוק, ודורשת עבודה רק מהמחשב האישי במשרד. כתוצאה, עובדים רבים לא מצליחים למלא את המשימות שלהם ובכך הארגון מפסיד משאבים חשובים ותשומות.
ברוב המקרים, החלפת תוכנה לא תמיד משתלמת, היות והתוכנה כוללת לוגיקה עסקית “כבדה” שנתפרה בדיוק לצורכי הארגון לאורך שנים רבות. אולם, הפעלת ZEND PHP מאפשר לחדש מודולים או נקודות ספציפיות בתוכנה בכדי להפכם למודל 2024.

 

הכירו את Zend PHP

Zend PHP, הידוע גם כ- Zend Server, הוא שרת אפליקטיבי וסביבת הרצה (runtime environment) שמריץ אפליקציות PHP. ל- Zend PHP יש אינטגרציה ישירה ונוחה עם שרתי AS/400 והוא הופך לחלק אינטגרלי ממערכת ההפעלה של AS/400. כלומר, באמצעות Zend PHP, ניתן לבנות ולהריץ יישומי Web ואפליקציות PHP על שרתי ה- AS/400. עם האפליקציות שנבנות על-גבי Zend PHP, משתמשי IBM יכולים לבצע את כל התהליכים העסקיים שלהם מתוך שרתי ה- AS/400, אבל דרך אפליקציות נוחות, מודרניות ומתקדמות. במקום מערכת ירוקה, משתמשים יעברו לעבוד מ- GUI מודרני, שתומך בכל השפות (כולל עברית), ויכול להיות מופעל מכל מכשיר.

יתרונות השימוש ב- Zend PHP

באמצעות שימוש ב- Zend PHP, עובדים והארגונים יכולים ליהנות מכל היתרונות שאפליקציות מודרניות מציעות:
1. GUI, מסכי עבודה אפליקטיביים ותהליכים מודרניים (Workflow מודרני לחלוטין)
2. עבודה מהדפדפן והתחברות לשרת מכל מקום
3. פיתוח מבוסס PHP ולא רק קוד Legacy – ניתן להשתמש בלוגיקה הקיימת לטובת קריאה/כתיבה ב- DB בקלות
4. פיתוח מהיר מאד – Quick Win תוך שבועות בודדים
5. התממשקות מלאהNRT לכל מערכות צד ג’ לרבות 365 Office, PDF, חתימות, שליפות והצגה מארכיון וכו’
6. כניסת LOG-IN מכל מקום מבוססת MFA / OTP
7. רספונסיביות שמאפשרת הרצה מכל מכשיר, כולל טאבלטים וניידים
8. חווית משתמשים מודרנית של 2024, מסכים, אובייקטים וקיצורי דרך
9. עבודה בצורה אג׳ילית
10. נראות מודרנית
במקביל, הארגון יכול לשמור על התשתית הקיימת של השרתים שלו. כלומר, הארגון נהנה מחיסכון של זמן, משאבים ומניעת כאב ראש אופרטיבי.

אילו אפליקציות ניתן להריץ דרך Zend PHP?

ניתן לבנות GUI לכל תהליך עסקי שאתם מריצים על שרתי ה- AS/400 שלכם.
להלן מספר פרוייקטים מובחרים שכבר פיתחנו בקבוצת אמן עבור משתמשי AS/400 ב- Zend PHP. 

מערכת לניהול, הפקה וחתימה של חשבוניות ומסמכים דיגיטליים:

Picture1
מערכת עבור צוות נותני שירות בשטח, כולל איתור מיקום ב- GPS, טפסי הזמנה ושליחת מסמכים:
Picture2
מערכת לניהול שכר ותלושי משכורת:
Picture3
מערכת אופרטיבית שלמה לניהול פעילויות, הרשאות, עובדים, מסמכים, הזמנות, משכורות ואישורים:
Picture4
מערכת להפקת הזמנות:
Picture5
מערכת אישורים וחתימות:
Picture6

כיצד ממירים תהליכים עסקיים לאפליקציות דרך Zend PHP?

כדי ליהנות מהיתרונות הרבים שמציעות אפליקציות מודרניות, יש צורך לבצע הפנייה של תוכניות ורוטינות קיימות לשרת ה PHP הפועל ב- AS/400עצמו. לכן, מומלץ לבחור ספק בעל ניסיון בפרוייקטי מודרניצזיה ובעבודה עם Zend PHP שמכיר היטב את הן את רובד SOURCE והן את שרתי ה- AS/400 של IBM, כמו גם הבנת תהליכים עסקיים-טכנולוגיים רוחביים שמאפיינים חברות ישראליות מצליחות. לקבוצת אמן יש 50 שנות ניסיון פיתוח פנים ארגוני ב- RPG וב- COBOL, ניסיון עשיר בפרוייקטי חדשנות וידע בהטמעת תהליכים מודרניים על-גבי קוד ירוק. הכוללים מתודולוגיה ייחודית לניהול פרוייקטי AS/400באמצעות צוות מקצועי ומיומן, הנהלה מקצועית, מפתחים מומחים ב- Zend PHP והיכרות מעמיקה עם השוק הישראלי. קבוצת אמן היא הפרטנר שלכם לשכלול התהליכים העסקיים הלוגיסטיים והפיננסיים באמצעות טרנספורמציה ויזואלית. קבעו פגישה עוד היום והעבירו את תחנות העבודה שלכם לנראות ולחוקיות של 2024.

Accessibility Toolbar