מנהל/ת צוות BRM

מרכז

מה התפקיד שלך יכלול?

מנהל/ת צוות BRM עבור ארגון מוביל במרכז

· הבנה מעמיקה של התהליכים והצרכים העסקיים של הלקוח- דיסציפלינרית ונושאים משיקים

· היכרות והבנה עמוקה של הלקוח (ראשי, משתמשי קצה, בעלי עניין) – מאפייניו וצרכיו

· היכרות והבנה עמוקה של מערכות המידע הרלוונטיות לנושא העסקי / ללקוח, כולל ממשקים

· תכלול כלל דרישות הלקוח מול החטיבה וכלל הפורטפוליו החטיבתי (פרויקטים, שו”שים, תחזוקה) למול הלקוח

· מעורבות והשפעה גבוהה על תעדוף הדרישות (כולל בהיבטי עלות/תועלת), הבנת הקונפליקטים

· בניית תוכנית עבודה כוללת (שנתית/רבעונית) מתואמת עם צרכי הלקוח ומשאבי החטיבה

· הגדרה/אפיון דרישות פונקציונאליות (מה נדרש) בהתאם לצרכים ולעדיפויות

· תכלול של כלל הגורמים הדיסציפלינריים השונים בחטיבה למול הלקוח (מנהלי פרויקטים, מובילי פעילות, מנהלים וכו’)

· ניהול ובקרת שינויים וסיכונים בתוכנית העבודה (זיהוי צווארי בקבוק והרמת דגלים, ניהול קונפליקטים ועדיפויות לטיפול ופתרון בעיות)

· ממשק הדוק ועבודה שוטפת עם צוות PMO וdelivery

· עבודה עם גורמי הנהלה בכירים (לקוחות וחטיבה)

· ניהול צוות מנהלי לקוח (BRM)

למי התפקיד יתאים?

· תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול – חובה
· ניסיון בהגדרת תהליכים עסקיים וכתיבת דרישות עסקיות – חובה
· ניסיון בתפקיד BRM או דומה – חובה
· ניסיון בניהול צוות – חובה
· ניסיון של שלוש שנים בניהול פרויקטים טכנולוגיים/IT למול יחידות עסקיות – חובה

מי אנחנו?

  • אחת מחמש

    חברות ה- IT המובילות בישראל

  • 7 משרדים

    ברחבי העולם

  • צמיחה

    גידול שנתי של 25% בשנה בעשור האחרון

  • מומחיות

    מוצרים ושירותים לעסקים

  • מחזור רווחי

    300 מיליון בשנה

  • 1972

    הוקמה בישראל כחברה פרטית

  • +2500

    עובדים

שליחת קורות חיים

    Accessibility Toolbar