מנהל/ת פרויקט

צפון

מה התפקיד שלך יכלול?

מנהל/ת פרויקט אחראי/ת להובלת פרויקט הקמת מוקד שירות לקוחות חדש הכולל כ- 12 נציגים.

התפקיד כולל תיאום, הובלה ובקרה של כלל תהליכי ההקמה – החל משלב האפין ועד לעליה לאויר

למי התפקיד יתאים?

תואר ראשון רלוונטי – מנהל עסקים / מערכות מידע או תחום משיק
ניסיון של 2-3 שנים לפחות בניהול פרויקטים – יתרון בהקמה של מוקד שירות לקוחות
יכולת עבודה עצמאית ויכולת הנעה של צוותים וממשקים (תיאום בין גורמי IT, תשתיות, ספקים וגורמים עיסקיים)
תכנון ובקרה על לוחות זמנים ותקציב
כתיבת אפיונים
הובלת מכרזים והתקשרויות עם ספקים
הכרות עם מערכות טלפוניה ו- CRM
רקע בשירות לקוחות – הבנת KPIs של מוקד (זמן מענה, שביעות רצון, SLA)
קורסים או הסמכה בניהול פרויקטים – יתרון

מי אנחנו?

  • אחת מחמש

    חברות ה- IT המובילות בישראל

  • 7 משרדים

    ברחבי העולם

  • צמיחה

    גידול שנתי של 25% בשנה בעשור האחרון

  • מומחיות

    מוצרים ושירותים לעסקים

  • מחזור רווחי

    300 מיליון בשנה

  • 1972

    הוקמה בישראל כחברה פרטית

  • +2500

    עובדים

שליחת קורות חיים

    Accessibility Toolbar